zondag 7 juni 2009

WAT EEN FEEST

De middag begon met een redelijke schrik, Olga wilde achter de buurkinderen aan en werd geschept door een auto, gelukkig na onderzoek bleek het allemaal erg mee te vallen, poot gekneusd, gat in haar kop en een hersenschudding. Voordeel de beide honden waren hierdoor lekker rustig voor de gasten.
Voor ons was de dag optimaal we hebben ons huis aan een ieder met trots mogen laten zien.

Een ieder dank voor jullie komst en feest vreugde.

Met Olga gaat het al beter vanmorgen stond ze onderaan de trap te wachten met een speeltje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was echt gezellig zaterdag. Het weer werkte mee en de hapjes oh die hapjes. Echt genoten!!
Blij dat het met Olliebollie weer goed gaat.

Liefs
Alies

Anoniem zei

Ik kan me heel erg verheugen op de open dag van 20 juni. Heb al meerdere keren in het huis gekeken, maar ben erg benieuwd hoe het Spookhuis is gerenoveerd. Ik vind jullie echte kanjers....ik kan ook een beetje klussen, maar wat jullie doen is werkelijk 'amazing'. Maar ik heb begrepen van Raoul dat het met Blauwe Boschmachines een stuk gemakkelijker gaat. Ik moet mijn groene koffertjes maar eens inruilen.........nou ik kom in ieder geval de twintigste even langs om jullie te feliciteren en ik hoop dat (zoals Alies schrijft) er dan weer van hapjes oh die lekkere hapjes zijn.
Ik groet jullie vanuit Marle City, Willem uut d'Olde Smidse

Anoniem zei

Dat vergat ik nog.......wat erg voor jullie en jullie hond. Hopelijk geen blijvend letsel.......Maar schrikken is het wel als je huisdier de weg opvliegt.......Willem